Wednesday, 28 March 2012

Zameer first time mandi laut

Pantai Pandak, Chendering, Terengganu.

Salam semua...

Wah, segar lagi kenangan balik kampung last weekend...x puas la cuti 4 ari kat kg...sini mana ada pantai cam kat Terengganu...huhuu...

Zameer sgt suka main air...seronok layan dia kat waterpark or swimming pool biasa...tapi, mandi air laut Zameer baru je merasa balik kg baru ni...hehe...jom layan gambar2 Zameer mandi laut...

Papa jadi pengawal pantai khas tuk Zameer sorg...hehe




Mula2 kejar ombak...

2kali kena ombak ke muka, terus lari...hehee


Ada sebab bawak Zameer mandi laut ni...satunya sbb org tua kata klau nk ajar anak cepat seimbang berjalan, latih dia kat pasir pantai...n 1 more reason, nk pulihkan rashes kat kulit Zameer...nampak la perubahan kulitnya lps sekali mandi ngan air masin...nnt blk kg kita mandi laut lagi ye Zameer...

video
Ni video reaksi Zameer kat pantai...hehe...enjoy!

3 comments:

  1. Zameer tak takut pantai...kalau raisha dah nangis dah. ada petua nak hilangkan rasa takut tak. main buaian kat taman permainan pun takut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasakan anak mndi dlm bath tub tuk baby tu...takung air paras pinggang dia...ajar dia suka air, tepuk2 air depan dia, buat buih sabun banyak2...lama2 nnt ok la...Zameer mmg dr baru lahir mandi dlm bath tub baby tu, so mmg dh biasa main air...

      Delete
    2. memang mandi dlm bath tab pun. ok. tak takut.

      Delete

Any Comment??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...