Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 26 December 2011

First & Foremost...

 بِسْــــــــــــــــــــــمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِي 
Dengan nama ALLAH yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

السلام عليكم..
Alhamdulillah, bersyukur pada Allah atas nikmat kurniaan rezeki, kesihatan badan & kebahagiaan hidup berkeluarga. Bersyukur juga ke hadrat Ilahi bila akhirnya aku ada blog sendiri!! huhuu....

Kenapa aku ada blog? sebab orang lain ada blog ke? sebab nak kejar teknologi?

Niat untuk punya blog sendiri sudah lama ada, idea untuk berkongsi ilmu & pengalaman hidup yang ada dengan semua yang membaca...Alhamdulillah, akhirnya wujud jugak blog yang tak berapa nak indah ni...Tujuan blog ni aku wujudkan adalah sebagai 'channel' untuk aku berkongsi ilmu, cerita, pengalaman hidup & kehidupan dari kaca mata aku sendiri...

Semoga usaha aku yang baru diperingkat permulaan ni mendapat rahmat & redha-Nya...amin...

No comments:

Post a Comment

Any Comment??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...